TRANSLATE

dimarts, 5 de febrer del 2013

NOMONEY

Tenir estil, sense gastar-se una milionada. Jo sincerament, no em puc permetre gastar-me masses calers en roba, i trobo que té més mèrit tenir estil propi amb roba econòmica, perquè està a l'abast de tothom, amb coses del bagul dels recòrds, o te la fas tu! Aquest és el meu cas. Porto un mono negre que le recuperat del bagul de la meva tieta, m'encanta... Una camisa color mostassa del Bershka, mitges del Calzedonia, i.. El més expensivee el cinturó i les sabates de Bimba&Lola animalprint (una botiga que val moolt la pena).
Dic.. Aquesta és la meva opinió.. Quina és la vostra??

Fotògraf: mandarinagina
•••••••
Tener estilo, sin gastarse una millonada. Yo sinceramente, no me puedo permitir gastarme demasiado dinero en ropa, y creo que tiene más mérito tener estilo propio con ropa económica, porque está al alcance de todos, con cosas del baúl de los recuerdos, o te la haces tú! Este es mi caso. Llevo un mono negro que le recuperado del baúl de mi tía, me encanta ... Una camisa color mostaza del Bershka, medias del Calzedonia, y .. Lo más expensivee el cinturón y los zapatos de Bimba&Lola animalprint (una tienda que vale mucha la pena).
Digo .. Esta es mi opinión .. ¿Cuál es la vuestra??

Fotògraf mandarinagina













3 comentaris: