TRANSLATE

dijous, 22 de gener del 2015

NOMINADA ALS PREMIS LIEBSTER AWARDS!!

Bon dia a tots !!

He estat nominada als PREMIS LIEBSTER AWARDS!!!  haig d'agrair cmcuntismoda per la nominació al meu blog!!! que em fa molta il·lusió!!  gràciiies!!

···
Buenos días a todos !!

He estado nominada a los PREMIOS LIEBSTER AWARDS !!! tengo que agradecer cmcuntismoda por la nominación a mi blog !!! que me hace mucha ilusión !! graciaas !!

Us preguntareu que és això de Liebster.. doncs aquí us ho explico..
···
Os preguntaréis qué es esto de Liebster.. pues aquí os lo explico..



Què són els Premis Liebster Awards?

Són uns premis que ajuden a promocionar i donar a conèixer diferents blogs, de menys de 200 seguidors, i que per algun motiu en especial el mereixen després de la feina, la dedicació, disseny, originalitat ... i de vegades decepcions que un blog comporta! !!


Quina és la nostra tasca?


Primer agrairem a la blogger que ens va seleccionar per al premi Liebster Award, a continuació, contestarem a les 11 preguntes que se'ns van plantejar al seu bloc, seguidament hem  de nominar a 11 blogs i fer el mateix; seleccionarem 11 preguntes que els blogs seleccionats contestaran i finalment, seguir els blogs que he seleccionat, evidentment ...


···

¿Qué son los Premios Liebster Awards?

Son unos premios que ayudan a promocionar y dar a conocer diferentes blogs, de menos de 200 seguidores, y que por algún motivo en especial lo merecen después del trabajo, la dedicación, diseño, originalidad ... ya veces decepciones que uno blog conlleva !!!


¿Cuál es nuestra tarea?

Primero agradeceremos a la blogger que nos seleccionó para el premio Liebster Award, a continuación, contestaremos a las 11 preguntas que se nos plantearon en su blog, seguidamente debemos nominar a 11 blogs y hacer lo mismo; seleccionaremos 11 preguntas que los blogs seleccionados contestarán y finalmente, seguir los blogs que he seleccionado, evidentemente ...





LES MEVES 11 RESPOSTES:

1. Perquè vas decidir fer un blog?
Vaig començar el bloc a la Universistat, ja que era una assignatura, però des de llavors, a fet molts canvis, fins arribar a tenir un nom i disseny diferent. Vaig decidir començar amb aquest últim disseny, perquè tothom del meu voltant m'animava, diuen que tinc un estil diferent i que havent estudiat disseny de moda podia aportar alguna cosa diferent.


2.¿A qui admires de la "blogosfera"?
BartabacmodeBlanca MiróGigi Vives i més

3. Quins són els vostres blogs favorits?
Doncs els mateixos de la pregunta anterior !!

4. Per què creus que t'han nominat a un Liebster Award?
Constància i dedicació suposo ...

5. Quina és la teva secció preferida del blog?
De moment no tinc seccions ... no sóc una persona d'ordenar les coses per noms, és una mica més espontani, escric el que em ve de gust.

6. En què t'inspires a l'hora d'escriure?
Doncs en la meva vida, les meves experiències, en el que vaig aprenent, a ser jo mateixa.

7.¿Porqué que es diu així teu blog?
A veure .., resulta que de petita era la rara del col·legi, perquè anava vestida a la meva manera i els meus companys se'n reien, però seguia anant com a mi m'agradava, i segurament si llavors hagués tingut un blog m'haurien dit que era el pitjor. Llavors, és com un homenatge, que encara que em critiquessin per la meva forma de vestir, i em menyspreesin, he estudiat moda, he fet un bloc, i faig headbands!

8. Quina és la teva xarxa social preferida?
buuf !!! estic en tantes que no crec que pugui escollir-ne una! Instagram, FACEBOOK, Pinterest, ..

9. Vídeo blog o bloc tradicional? Per què?
De moment blog tradicional, perquè si .., la vergonya m'ha marxat bastant, però encara tinc molta, i això que em gravin per a un vídeo ... no m'agrada massa, m'animen a que ho faci però em costa, ja veurem més endavant,

10. Un consell, truc o "tip" que tractis sobre alguna temàtica al blog o sigui del teu interès?
Sigues tu mateixa, diguin el que et diguin, el teu estil és únic.

11.espero que sigui actualitzant més el teu blog, què més posaràs?

Gràcies, doncs si, seguire actualitzant, i no sé, tot és improvisar! espero poder ensenyar cosetes d'un projecte que està començant ... ja veurem com surt!




···



MIS 11 RESPUESTAS:

1.¿Porque decidiste hacer un blog?
Empecé el blog en la Universistat, ya que era una asignatura, pero desde entonces, a hecho muchos cambios, hasta llegar a tener un nombre y diseño diferente. Decidí empezar con este último diseño, porque todo el mundo de mi alrededor me animaba, dicen que tengo un estilo diferente y que habiendo estudiado diseño de moda podía aportar algo diferente.


2.¿A quien admiras en la "blogosfera"?


3. ¿Cuáles son tus blogs favoritos?
Pues los mismos de la pregunta anterior !!

4. ¿Para qué crees que te han nominado a un Liebster Award?
Constancia y dedicación supongo ...

5. ¿Cuál es tu sección favorita del blog?
De momento no tengo secciones ... no soy una persona de ordenar las cosas por nombres, es algo más espontáneo, escribo lo que me apetece.

6. ¿En qué te inspiras a la hora de escribir?
Pues en mi vida, mis experiencias, en lo que voy aprendiendo, a ser yo misma.

7.¿Porqué que se llama así tu blog?
A ver.., resulta que de pequeña era la rara del colegio, porque iba vestida a mi manera y mis compañeros se reían, pero seguía yendo como a mí me gustaba, y seguramente si entonces hubiera tenido un blog me habrían dicho que era lo peor. Entonces, es como un homenaje, a que aunque me criticasen por mi forma de vestir, y me menospreciasen, he estudiado moda, he hecho un blog, y hago headbans!

8. ¿Cuál es tu red social favorita?
buuf !!! estoy en tantas que no creo que pueda escoger una! Instagram, FACEBOOK, Pinterest, ..

9. ¿Video blog o blog tradicional? ¿Por qué?
De momento blog tradicional, porque si.., la vergüenza se me ha ido bastante, pero todavía tengo muchaa, y eso de que me graben para un vídeo ... no me gusta mucho, me animan a que lo haga pero me cuesta, ya veremos más adelante,

10. ¿Un consejo, truco o "tip" que trates sobre alguna temática en tu blog o sea de tu interés?
Sé tú misma, digan lo que te digan, tu estilo es único.

11.espero que sea actualizando más tu blog, ¿qué más pondrás?
Gracias, pues si, seguire actualizando, y no sé, todo es improvisar! espero poder enseñar cositas de un proyecto que está empezando ... ya veremos como sale!




ELS MEUS NOMINATS SÓN:
MIS NOMINADOS SÓN:


Selfie for three

Siempre fui un poco rara

Atomic brunette

Monna-pomona

Va de cup cakes


LES MEVES 11 PREGUNTES:
MIS 11 PREGUNTAS:


3. De què és el teu blog i perquè d'aquesta temàtica?
3.¿De qué es tu blog y porqué de ésta temática?

2. Perquè vas decidir fer un blog?
2.¿Porque decidiste hacer un blog?

3. En què t'inspires a l'hora d'escriure?
3. ¿En qué te inspiras a la hora de escribir?

4. Quan vas començar amb el blog? has volgut deixar-lo en algun moment?
4¿Cuando empezaste con el blog? as querido dejarlo en algun momento?

5. Que es lo important per tu en un blog?
5. ¿Que es lo importante para ti en un blog?

6. Que opines de la cultura blogger?
6. ¿ que opinas de la cultura blogger?

7.A qui admires de la "blogosfera"?
7.¿A quien admiras en la "blogosfera"?

8. quin consell o truc em donaries?
8.¿Que consejo me darias?

9. Què li diries a algú que vol començar un blog però no està segur?
9.¿Qué le dirias a alguien que quiere empezar un blog pero no está seguro?

10. Perquè es diu així el teu blog?
10. ¿Porqué se llama así tu blog?

11. Que t'agradaria aconseguir amb el teu blog?
11. ¿Qué te gustaría conseguir con tu blog


Per a més informació, us deixo l'enllaç de la pàgina oficial: http://liebsterawards.blogspot.com.es/ . Per últim dir-vos que la desició dels blogs ha estat molt difícil !! però m'he decidit per aquests per algun detall que m'ha acabat de convèncer.


Para más información os dejo el enlace de la página oficial: http://liebsterawards.blogspot.com.es/. Por último deciros que la decisión de los blogs ha sido ¡¡muy difícil !! pero, me he decidido por estos, por algun detalle que me ha terminado de convencer. felicidades a todos los nominados!!!



2 comentaris: